IF YOU CAN PROVIDE ANY LYRICS I DON'T HAVE PLEASE SAY SO

If you actually stumble across this blog, just ignore it. I'm using it as a more convenient way to store hard copies of my song lyrics instead of a giant text document.
So carry on.
NECESSARY(?) DISCLAIMER: Most of these lyrics are from vgperson anyway. Or from determined Google searches.
And yes this is the exact color of Karkat's text. One day I will find lyrics to the Nic Cage song. One day.

Sunday, February 19, 2012

ソラヘドライブ

緑のキャンパスに 描く放物線
一瞬の静寂が 歓喜に変わる


誇らしく盛り上げた 右足に僕は憧れた


空を切り裂く
想いを込めて放つ弾道は ゴールに虹を架ける
壁蹴散らして
夢を目指して突き進む矢は 最強の飛び道具
僕の必殺 DRIVE




策の中に立つと 敵が大きくなる
胸に手を当てれば 道が見つかる


現状を打開する 枯れ葉がヒラヒラ舞い落ちる


空を切り裂く
想いを込めて放つ弾道は ゴールに虹を架ける
壁蹴散らして
夢を目指して突き進む矢は 最強の飛び道具
僕の必殺 DRIVE


見下されれた事もある 弾かれた事もある
でも僕は汗をかいたぶんだけ 魔法をかける


空を切り裂く
想いを込めて放つ弾道は ゴールに虹を架ける
壁蹴散らして
夢を目指して突き進む矢は 最強の飛び道具
僕の必殺 DRIVE


Dammit that's not even romaji

No comments:

Post a Comment